Ovde možete dobiti potrebne informacije koje se odnose na ostvarivanje prava iz oblasti komunalnih poslova

Komunalna inspekcija vrši nadzor nad primenom Opštinskih odluka vezanih za postavljanje objekata na javnim površinama, obavljanje auto taksi prevoza, radnog vremena ugostiteljskih, trgovinskih i drugih objekata, snabdevanja vodom za piće, odvođenje i prečišćavanje otpadnih voda, odvođenje atmosferskih voda iz naselja, rad komunalnih deponija, zaštitu komunalnih objekata, držanje životinja, sahranjivanje na grobljima, rad zelenih i drugih pijaca, javnu rasvetu.

Postupak pregleda vozila za obavljanje auto-taksi prevoza

Komunalna inspekcija kontroliše obavljanje usluga autotaksi prevoza, kontrolom legalnih i nelegalnih prevoznika, u tom cilju, na zahtev stranke koji se podnosi na propisanom obrascu, komunalni inspektor vrši pregled vozila i donosi Rešenje o ispunjenosti uslova vozila za obavljanje autotaksi prevoza u skladu sa Zakonom.

Zahtev za pregled vozila za obavljanje auto taksi prevoza možete preuzeti ovde.

Potrebna dokumetacija:

Fotokopija saobraćajne dozvole za vozilo kojim će se obavljati prevoz putnika, ugovor o zakupu vozila, fotokopija rešenja APR, dokaz o uplati administrativne takse i dokaz o uplati naknade za pregled vozila.

Rok za rešavanje predmeta:

15 dana od dana podnošenja zahtev sa kompletnom dokumentacijom.

Republička taksa:  _/_ dinara

Lokalna administrativna taksa: 150,00 dinara

Naknada za pregled vozila: 1.000,00 dinara.

Lokalna administrativna taksa uplaćuje se na račun broj: 840-742251843-73 sa modelom 97 i pozivom na broj odobrenja 93228. Svrha doznake: Lokalna administrativna taksa. Primalac: Opština Plandište.

Naknada za pregled vozila uplaćuje se na račun broj: 840-742251843-73 sa modelom 97 i pozivom na broj odobrenja 93228. Svrha doznake: Naknada za pregled vozila. Primalac: Opština Plandište.

Napomena:

Službenik je dužan da, u roku od 3 dana od dana prijema predmeta, isti pregleda i obavesti stranku o eventualnoj nepotpunosti predmeta, potrebi za dopunom i roku u kome se dopuna ima izvršiti. Dozvoljava se samo jedna dopuna predmeta. Ukoliko se dopuna ne izvrši, predmet će se odbaciti

Zahtev za izdavanje rešenja o ispunjenosti uslova za obavljanje delatnosti auto-taksi prevoza

Lice koje želi da obavlja auto-taksi prevoz putnika na području opštine Plandište dužno je da pribavi Rešenje o ispunjenosti uslova za obavljanje taksi prevoza koje izdaje opštinska uprava odeljenja za planiranje i građenje.

Zahtev za pregled taksi vozila

Potrebna dokumentacija:

  1. Fotokopija rešenja o upisu u Registar priverdnih subjekata;
  2. Fotokopija saobraćajne dozvole za svako vozilo kojim će se obavljati auto-taksi prevoz;
  3. Rešenje Opštinske uprave o izvršenom pregledu vozila;
  4. Fotokopija vozačke dozvole (za sve taksi vozače);
  5. Fotokopija lične karte (za sve taksi vozače);
  6. Pismena izjava da taksi prevozniku nije pravosnažnom sudskom odlukom zabranjeno obavljanje delatnosti, odnosno da mu pravosnažnim rešenjem o prekršaju nije izrečena zaštitna mera zabrane obavljanja delatnosti;
  7. Pismena izjava taksi vozača da pravosnažnim rešenjem o prekršaju nije izrečena zaštitna mera zabrane upravljanja putničkim vozilom.

Lokalna administrativna taksa: 1.150,00 dinara uplaćuje se na račun broj: 840-742251843-73 sa modelom 97 i pozivom na broj odobrenja 93228. Svrha doznake: Lokalna administrativna taksa. Primalac: Opština Plandište.

Napomena:

Nakon podnetog zahteva, opštinska uprava donosi Rešenje kojim se određuje evidencioni broj za taksi vozilo koji je taski prevoznik dužan da ispiše na krovnoj oznaci.

O izdatim rešenjima i evidencionim brojevima opštinska uprava vodi registar.

Izdavanje parking karte za osobe sa invaliditetom

Izdavanje parking karte za osobe sa invaliditetom vrši se u skladu sa odlukom o kategorijama invalida koji mogu besplatno da koriste posebno obeležena parking mesta na javnim parkiralištima.

Na javnim parkiralištima na parking mestima koja su rezervisana ili obeležena za vozila invalida, mogu da koriste sledeće kategorije osoba sa invaliditetom sa teritorije opštine Plandište:

  1. Vojni invalidi i civilni invalidi rata od I do IV grupe invalidnosti, kao i VI grupe invalidnosti koji imaju oštećenje donjih ekstremiteta i ostvaruju pravo na ortopedski dodatak;
  2. Lica koja po propisima penzijskog i invalidskog osiguranja imaju 80% do 100%, odnosno I, II ili III stepen telesnog oštećenja donjih ekstremiteta i karlice i slepa lica sa 90 ili 100% oštećenja vida;
  3. Lica na dijalizi koja svojim vozilom odlaze na dijalizu;
  4. Roditelji, odnosno staratelji invalidne dece sa oštećenjima donjih ekstremiteta i karlice kao i slepe dece.
    Nakon odlučivanja o zahtevu, Odsek za planiranje i građenje izdaje potvrdu i nalepnicu za označavanje vozila invalidnog lica.

Zahtev za izdavanje parking karte za osobe sa invaliditetom možete preuzeti ovde.

Zahtev za naknadu štete nastale usled ujeda napuštene životinje

Komunalna inspekcija kontroliše zahteve za nadoknadu štete nastale usled ujeda pasa lutalica, na zahtev stranke koji se podnosi pisarnici na propisanom obrascu.

Komunalni inspektor vrši pregled dostavljene dokumentacije, u slučaju nepotpune dokumentacije poziva stranku da dopuni zahtev.

Potpun zahtev prosleđuje se komisiji na razmatranje osnovanosti zahteva i visine nadoknade.

Zahtev za naknadu štete nastale usled ujeda napuštene životinje možete preuzeti ovde.

Potrebna dokumetacija:

  1. Fotokopija lične karte ili za maloletna lica izvod iz matične knjige rođenih;
  2. Kompletnu medicinsku dokumentaciju koja se odnosi na dijagnozu i lečenje ( izveštaj nadležne zdravstvene ustanove primarne zaštite,izveštaj lekara specijaliste sa detaljnim opisom povrede i sl.);
  3. Nalog za pregled životinja sa izveštajem veterinarske stanice;
  4. Druge dokaze od značaja za rešavanje zahteva.
Zahtev za produženje radnog vremena

Poslovni objekti u kojima se obavlja delatnost ugostiteljstva mogu u danu državnih i verskih praznika, svadbi, maturskih večeri, javnih manifestacija i slično mogu biti otvoreni duže od odlukom propisanog radnog vremena ako za to pribave odobrenje.

Zahtev za produženje radnog vremena podnosi odgovorno lice u pravnom licu odnosno osnivača ugostiteljske radnje, preko pisarnice na obrascu koji možete preuzeti ovde.

Zahtev se podnosi najkasnije 3 dana pre dana za koji se traži produženje radnog vremena. Opštinska uprava je dužna da u roku od tri dana od dana podnošenja zahteva donese rešenje po zahtevu.

 

Kontakt:

Komunalni inspektor: Milan Radić
Telefon: 013/861-033
Faks: 013/861-134
Radno vreme: radnim danom 07.00-15.00
Adresa: Vojvode  Putnika  38, Plandište
E-mail: milan.radic@plandiste-opstina.rs

 

Komunalni inspektor: Nataša Borojević
Telefon: 013/861-033
Faks: 013/861-134
Radno vreme: radnim danom 07.00-15.00
Adresa: Vojvode  Putnika  38, Plandište
E-mail: natasa.borojevic@plandiste-opstina.rs